Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

lauantai 9. huhtikuuta 2011

Valmis haastattelu!

Jes! Haastattelu onnistui! Ai hei taas pandaseni! En tee pitkää postausta mut... Wow! Monet pandat näkevät tekstini! Mitä?! Miten sinä rakas bollyni tänne tulit?! Hehee.Minulla on nälkä! Huooh voi sinun kansasi =) Annan sinulle ruokaa aivan pian. Mene leikkimään siksi aikaa woobyn kanssa! Okei! Noh eipä tässä muuta =) Huomenna kirjoittelen tai ehkä kirjoitteleMME nannan kanssa. Noh hei hei! Ruokaa!! Juu juu! Tasuttain Tikara P.S.Nyt jos nanna ei pääse joskus kirjoittamaan niin ei hätää! Minä kirjoittelen silloin! En kuitenkaan AINA pääse kun ratsastelen ja en nyt maanantaina kun menen kaverini luo. No niin nyt pitää mennä ennenkuin.... Pitääkö minun mennä Brunon luo hakemaan ruokaa!!!??? Öh ei!! Hänhän ei pidä että menet sinne koska...Noh se on pitkä juttu kirjoittelen siitä huomenna! Ja nyt hei hei! Nähdään! Heh liva kun laitoit vieä tekstin! :) huomenna kirjotetaan urakalla! Valmistaudu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Iiks!!Nanna sä säikytit mut!! Ok mä venyttelen nyt illalla sormia valmiina isoon näppäilyyn!! (Ja ruokin bollyni ettei ala valittamaan nälästä) Soittele sitten aamulla mulle nanna! Ja nyt tältä päivältä HEI HEI!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti