Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

maanantai 25. huhtikuuta 2011

Hevoset on alkanut kiinnostaa!

Moih pandat! Ratsastus on alkanut kiinnosta MINUA! MINUA VAIVAISTA METSÄ TYTTÖÄ! Nimittäin Tikara tietää että asun perheeni kanssa metsän siimeksissä eli en asu kaupungilla! Metsässä kulkeminen on minun erikois taitoja,minulla on monia monia puutaloja siellä ja tykkään vaeltaa.Mutta minuun on tullut hevos kuume! En kuitenkaan tarkoita että loppaan! Yritän pitää itseäni läsnä täällä blogissa,olen hyvä mielinen ja en haasta riita kenenkään kanssa! Ja vaikka olen nuorin luokaltani sillä ei ole väliä! Eikä sekään haittaa vaikka jotkut sanoo koko ajan et ''mä oon vanhempi ku toi'' Siks en välitä vaikka mua haukutaan!Yritän aina vain olla välittämästä.:) Ja huom! Muista ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa! Ulko näöllä ei oo väliä vaan luonteella! Tikara on parhain kamuni koska hän on hyvä sydämminen ja hänestä olen minä,vaikka kuinka ruma olisinkaan! ! :)) noh ja kuule eilinen yläkuvan muutto menikin hösseliks ni vaihoin kaiken,kertokaa kommis mitä pidätte. Tassuttain : Nannakisuli

3 kommenttia: