Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Todiste se vakooja ON Kitkeriöstä!

Iiiiiik! Kävitytekö jo Panfussa?! Ai sori siis moikkelis pandat! Mutta nyt se on todistettu että se vakooja on Kitkeriöstä! Jos ette usko käykää Panfussa! Niin ja nyt on tullu se sale toi kukka sänkykin oli 600 pandakolikkoa ja nyt se on jotain 100! Wow! Ihan kaikki ei vaan ole vielä tarjouksessa. Niinkun luittekin Nanna pitää taukoa vähän.Ja älkää aatelko että:"Apua! Nanna loppaa!" Koska Nanna pitää vaan muutaman pävän vapata ja mä kirjottelen yksin tänne blogiin. Mutta älkää ihmetelkö jos joskus en pääse koska keskiviikkona mulla ja Nannalla on oikeessa elämässä TAAS englannin koe! Tänään meni myöhään koska...No pistän mun päivän menot: Aamulla en käynyt koneella.Oli koulua kahteen.Kun tulin kotiin luin Aku Ankan ja isosisko oli koneella. Lähdettiin mun toisene kotiin(Ketkä ei tiedä mulla on kaks kotia vaikka iskä ja äiti on yhessä) ja siellä ei oo konetta. Sit kuudelta lähin liikunta kerhoon joka pidetään meijän koululla. Nannakin(en sano oikeeta nimee) tuli sinne ja sit seittemältä kun äiti tuli hakemaan äiti yllätti mut ja sano:"Tulisiko "Nanna" meille hetkeksi?" Ja se sopi.Niin pääsin vasta nyt koneelle. Mutta nyt meen pesee hampaita ennenkun äiti hermostuu. Moikka! Tassuttain Tikara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti