Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

maanantai 18. huhtikuuta 2011

Kipeenä :( +VOI EIII!!!!!!!! +pääsiäinen

Moikkelis pulla pandat! ;D Sori kun en kirjotellut eilen nannan kaa kun illalla yhtäkkiä mulla alko sattuu mahaan.Sitten sitä joskus ei sattunu mut sit yhtäkkiä alko sattuu hirveästi.Lopulta en jaksanut olla edes koneella. Sitten makasin vaan sohvalla kun sattu mahaan. Sit tuli kiire vessan koska alko oksettaa ja niin mun piti rampata sitä väliä kunnes en vaan kirjaimellisesti jaksanu ja olin koko ajan vessassa.Nukuin vessan vieressä sanko lähellä ja heräilin koko ajan. Aamulla mun teki älyttömästi mieli vettä mutta ne pystynyt kävelee vielä(ihan totta mä tärisin vaan!) kun tärisin niin ;( Sit kuitenkin sain otettua vettä ja nyt voin paremmin että pääsen huomenna ehkä jo kouluun. Mutta siksi en voinut kirjoitella.Huoh sitten toiseen asiaan.Eli mä sain vuosi sitten nimi päivä lahjaksi vuoden kultapanduuden.Noh huomenna mun kultapanduus päättyy!!!!!!Ainakin mä muistelen niin! Noh äiti sano kuitenkin että katotaan nyt ostaisinko sinulle sen kultapanduuden vaikka puoleksi vuodeksi. Äiti on tosi reilu! Mut eipä tässä muuta.Eilen sai yllätyskoneesta sen upeen sirkustaustan! Tänään siinä yllätys kone kuvassa(siis ympyrässä jossa on aina se uutta Panfussa) luki vaan jotain LIN-8 siis ei kyllä ehkä noin mutta vaan jotain tollasta outoo...Noh nyt meen Panfuun ja sitten lähdenkin kohta koneelta. Ja sit vielä toi PÄÄSIÄINEN!!!!!!!JIPII!!!!Me pistettiin vasta tänään rairuohoo eli toivottavasti se kasvaa edes vähän ;( Sori kun tulikin pitkä postaus. Mutta nyt menen Panfuun ennenkun mun peli aika loppuu! Moidokkelis!Love & Peace Tikara P.S.Sori otin tuon Kamarialta mut eihän se haittaa ;) P.P.S.Oon muuten balettipandan blogissa viikon panda! P.P.P.S.Tiiän käytän aika paljon hymiöitä. P.P.P.P.S Minulla ja nannalla yksi uusi lukija lisää! Sorry mut lisään tähän että Benny Bunny unohti pääsiäisen!!! ;O Noh hänhän ehtii tänne nimittäin hänet tapaamme keskiviikkona talleilla. Ja nyt Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti