Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Benny Bunny ja kadonneet tiput

Heipsan pullapandat! Nyt kirjoitellaan minä ja Nanna molemmat hieman.Nanna kuulitkin varmaan Benny Bunnysta ja hänen TIPUISTAAN!!!!Joo,se oli huimaa!Mutta emme valitettavasti voi kertoa vastausta missä se ensimmäinen tipu on...Siksi koska voisitte luntata! Mutta oisikohan Tikaralla jotain myös tuosta?? :O No mä kyllä vähän ihmetyin kun Benny Bunny sanokin että pitää etsiä tipuja!!Mä aattelin että etittäs pääsiäismunia!!Munista puheen ollen tänään äiti teki vähän ostoksia....Mmmm lurps! Ok,meil on ilta ruuaks sämpyöitä,ja ihanan lämpöinen saunakin ootta meitä! xD Siitähän tuli riimi laulu! Alapas väsää lauluja Nanna! Mä sain kaupalta ihanan lämpösen patongin.Aaaaaaah.......Kelpas sitä syödä ja katsella elokuvaa Bewrly Hillsin hienostohauva 2! Noh tänään syön iltapalaks sitä vielä vähän ehkä. Mihinkäs aikaan meet nukkumaan Nanna? Mulla se venyy yleensä aika pitkälle....xD Enpä tiiä,kait johonkin 10. xD Mut ei poiketa nyt oikeaan elämään vaan panfun asioihin jookosta?! ;) Juuh sori. Noh mitäs muuta on tapahtunut? Ai niin! Mun kultapanduus ei loppunukkaan!! Jeee!!!! Ja kultapandat sai eilen/millon lahjansa hakikaan sellasen pienen maton. Noooo onko Panfus tapahtunu muuta Nanna? Ei oikeestaan mitään,mut ajattelin että olis vastassa ylläri.Kerron siitä Tikara sulle huomen aamuna. ;) Noh en voi kirjottaa enempää ku pitää mennä saunaan! Mooiips! Moikka! Tassuttain Tikara ja Nannakisuli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti