Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Don't worry,be habby!

Moipshan! Tässä olisi kutsu minulta. :) Tämä ei ole Tikaran keikkaan kuuluva juttu vaan minun bileet! Sinne pääsee ihan kaikki! Tässä ois kutsu mutta kohtaamis paikka on tulivuori! ja sieltä mun majaan kun tuun!!!

Ja vola! Ja tuo otsikko on suomeksi:älä murehdi,ole iloinen! :) Pikku postaus vaa ku ei täs oo uuttakkaan Ettehän ihmettele jos en pääse ihan niillä minuuteilla,voi vieda 5-10 min , mut yritän päästä äkkii tulemaan! Ja jos en pääse ilmotan sit blogiin!Olkaahan sit kilttejä nimittäin en salli niitä jotka kiusaavat toisia ja haukkuvat muuten sanon : ''Olkaapa hyvä ja lähtisitte häiritsemästä tätä ihanaa iltaa.'' Noh ei täs muuta Moikka ihanat pandat! :)))) Huom!Muista että olen aina vierelläsi! ;) ♥♥♥ Ja vielä lämpöisin tassuin : Nannakisuli ♥ *Halaus*

5 kommenttia:

  1. Mä yritän päästä! Mutta eihän ne oo aamu viideltä? Onhan ne illalla? Kannattaa pistää tohonkin klo 17.00 kun sitten se tarkottaa että ne on päivällä. Mut yritän päästä!

    VastaaPoista
  2. Enkä mä oon kuuluisa mutta ei se mitää. :)

    VastaaPoista
  3. Mä yritän päästä!! Haluun kuulla Tikaran laulavan. ♥♥

    -Koala

    P.S. Oon nyt teijän blogin lukija!

    VastaaPoista
  4. Joo kiitti koala! Enää kun saadaan 3 lukijaa tulee ISOT bileet! -Tikara-

    VastaaPoista