Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

perjantai 22. huhtikuuta 2011

Tikaran tarina laatikko

Moips! Alotan uuden "Tikaran tarina laatikon" josta löytää aina hauskoja ja jänittäviä tarinoita! Tarina laatikosta putkahtaa tarinoita silloin tällöin muttei sentään joka päivä ja ei aina esim joka toinen päivä. Tänään siis pääsiäispäivänä putkahtaa myöhemmin tarina latikosta! Heipsan! Tassuttain Tikara Oih kiva,mutta oisi kyllä kiva jos kertoisit aina minulle että mitä teet,kun sä sillo sanoit siinä yhessä tekstissä että sä et tee mitään ilman lupaa. Ja miten sä teet sen tarina laatikon? Jos sä et voi korjailla blogia? :O Ja se ei kirjoteta tasuttain vaa tassuttain XD Mut nyt meen, MOIDO! Perässä juoksevin tassuin : Nannakisuli Ai niin sori.Mä tiiän oon vaingos kirjottanu tasuttain mutta korjailen niitä kaikkia nyt että kirjotan niihin tassuttain. Mutta nyt tulee se tarina! Sen nimi onkin...IKIMUISTOINEN PÄÄSIÄINEN"Miksei kukko tuonut eilen pääsiäismunia äiti?" Missy kysyi suruissaan."Hmm...Ehkä se tuo ne munat tänä iltana.Älä sure ei kukko nyt sentään pääsiäistä ole unohtanut." Äiti yritti lohdutella.Mutta kukko ei käynyt sinä iltana.Eikä seuraavanakaan.Kun Missy leikki pihalla hänen kännykkänsä soi.Missy vastasi."Haloo?" "Öh...Kuka puhuu? Kuului ääni.Kuka se oli? Kirjotan myöhemmni koska meen nyt saunaan! Heipsan! Ja nyt jännä tarina jatkuu! "Olen Missy" Missy änkytti."Hmmh...Et siis ole Benny Bunny? Etsin häntä pääsiäispupua kun olen pääsiäiskukko mutta Bennyllä on nyt kaikki minunkin munani joita lapset odottavat!" Missy jähmettyi."Olet oikea pääsiäiskukko?! Vau! Ööö....Etsitköpääsiäispupua Benny Bunnyä siis? "Etsin! Oletko nähnyt hänet ihmislapsi? Hetkinen...Ihmislapsi?! Voi ei! Olen puhunut ihmisen kanssa! Missy rauhoitteli kukkoa."Ei hätää en kerro kellekään.Ja Benny Bunny on Panfussa.Siis sellainen virtuaalipeli netissä. "Ah kiitos! Panfu on oikeasti olemassa kylläkin"Kukko naurahti. "Mutta nyt minun pitää mennä.Heihei!" "Odota!" Missy huusi. "Minulle ei ole tuotu munia.Eikä varmaan muillekkaan lapsille!" "Noh voin kirjoittaa kaikille viestin missä inä pyydän heiltä anteeksi. Sitten vien samalla munat kun haen ne ensin Benny Bunnylta. No mutta nyt hei hei!" "Hei hei!" Missy ei unohtanut sitä pääsiäistä koskaan. LOPPU Noh mitäs piditte? Seuraava tarina ilmestyy heti kun ehdin kirjoitella! On kuitenkin kiire kun mulla ja Nannalla on koulussa(ihan oikeessa elämässä) tistaina englannin sanakoe. Mutta ehin jossain vaiheessa tarinan tehdä! Heippa! Tassuttain Tikara P.S.Minun keikkani on tulossa että juke boxixta kuuluu musiikkia ja minä sitten "laulan" Se on ehkä huomenna jos ehdin pitää sen! Mutta siitä lisää myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti