Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

tiistai 14. kesäkuuta 2011

Sekalainen viikon järjestys.

Moikkelistoikkelis pandukaiset!Vihdoin Tikara kirjoitti postauksen!Mutta ei suinkaan Tikara ollut kuukautta ainakaan poissa!(Melkein!) Minä muistin ettei kannata laittaa (Panfu) blogeihin cahttia!Monet ihmettelee että miten Nimma ei poista chattiaan..Nyt ne jotka ihmettelee ni sanon että: ''Nimman blogi on pelkkä blogi eikä Panfu blogi!''Muistakaas se pandukaiset!Hmmh otsikostakin että kun viime viikolla oli Suomenpystykosra niin en vättämättä jaksa aina vaihtaa,joten teen sekalaisia ja en välillä vaikka viikko olisi mennyt en siltikään joskus vaihda ja ylis pitäs vaibhtaa kokoajan!Oon tosi pahoillani siitä,että mä joudun vaihta yliksen!!Mun koneessa on se ihme virus ja se tekee välillä sillee että tulee tälläne merkki:punanen ympyrä ja sen sisällä (päällä)on valkone raksi.Noh mä lähen nyt koneelta! Moikka! :)





Pehmein tassuin : Nannakisuli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti