Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Hillurei laivalle!

Heipsan pandat! Otsikossa mainitaan sana "laiva" Mietittekö mitä tarkoitan? No lähden perheeni kanssa 3 heinäkuuta laivalle! Jipii! Tämä on ensimmäinen kertani! Olen säästellyt ja minulla on yhteensä laivalle rahaa kokoon 117,30 euroa! Panfussa en ole ehtinyt käymään ja nyt sinne kiiruhdankin! Sori että tuli pieni postaus eikä ollu mitään Panfusta. Hei hei! Vauhti tassuin Tikara Pst! Teen tarina kilpailua! Kirjoita hieno tarina jossa on vähintään 12 riviä tarinaa! Voittaja saa 500 pandakolikkoa eli annan voittaa 4 boomissa 10 kertaa! Alkakaahan heti raapustaa tarinaa ja lähettäkää se minulle tara.makela@gmail.com KIITOS JOS OSALLISTUTTE! P.S.Jos et pelaa Panfua voit silti osallistua ja jos tarinasi on paras julistan sinut toisen kanssa voittajaksi! Joten muista laittaa pelaatko Panfua!Moikeklis guugelis pandat ja Tikara!Huomioi Tikara hyvä,että minun kesä kisani on jo käynnissä ja sitä ei valitettavasti voi ottaa pois koska minulla on jo osallistujia. En taho pilata tätä mut voiko tää mun kisa olla eka koska olen suunnitellut tätä jo kauan.Sehän tietty on vähän epäreilua muttakun olen jo saanut myös kysymyksiä kisasta.Vai tekisimmekö sittenkin testin teille jotta voisitte valita kumman kilpailu on eka??Voisihan meilla olla ihan samaan aikaankin mutta tulisi seka sorros.Noh Kertokaa kommissa että pitäskö tehdä sellanen testi!




Tassuttain : Nannakisuli ja

PS.Oon pahoillani tästä että yht'äkkiä kirjoitan Samaan tekstiin.Moikka!

1 kommentti:

  1. Laivallee! Mie oon ollu kerra elämässä laivalla :D
    Ota jos va voit paljo kuvii, ja laita tänne XD

    VastaaPoista