Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

torstai 16. kesäkuuta 2011

Rahansäästö vinkkejä

Moooi pandat! Minäpä se kirjoittelen Tikara! =) Ovatko kesäloma rahasi pienet? Tässä vinkkejä miten voit saada lisää rahaa! -Tee kotitöitä ja pyydä voisivatko vanhempasi antaa sinulle esim.2 euroa. -Jos vaan voit ja haluat myy vanhoja lelujasi,kirjojasi,elokuviasi yms. mitä et enää tarvitse/halua. -Onko naapureillasi kenties vaikka koiria..? Voit ulkoiluttaa niitä! -Jos mummulasi on sinua lähellä voit pistäytyä siellä ja kysyä voitko auttaa jotenkin. Ja vielä yksi: Mieti ennenkuin ostat tavaran mahdatko pitää siitä kauan! No siinä niitä oli ;) Moikka! Säästäjä Tikara

6 kommenttia:

  1. Hyviä neuvoja, mutta miu mummi on kuollu...

    VastaaPoista
  2. Harmi ;( Mun toinen pappa oli kuollu ennenkun synnyin ees...

    VastaaPoista
  3. Mun Aira-Mummu oli kuollu kun olin jotain 8v..Tara tietää sen..

    VastaaPoista
  4. Nanna siun mummu kuoli viime vuonna kun olit 9. Ja sano mua Tikaraks.

    VastaaPoista
  5. Musta olin 8..Mun äiti sano et mun mummu kuol kun olin just täyttämässä 9v Ja ei sil paljoo oo väliäkään..Eikä sil kummaks sua sanoo.

    VastaaPoista
  6. No joku ei ehkä tiiä mun oikeeta nimee >:( No jätetään asi9a TÄHÄN!

    VastaaPoista