Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

perjantai 6. toukokuuta 2011

Kaikenlaista

Moi pandat! Tiedän taas uusi yläkuva. Katoittekos jo alhaalla olevaa kuvaa? Jos ette niin rullatkaapa äkkiä alas päin katsomaan! Panfussa on se piirrustuskisa ja minäkin osallistun. Se on hauskaa ja 10 onnekasta voittaja pandaa saa yksisarvisen satulan! Tää on mun eka kisa johon Panfus alan joten vähän hermostuttaa. Oon piirtäny kaks pandaa ja tallentanu ne ja voi vitsi päätöksestä minkä laitan tulee vaikee! Tänään sai mennä puhumaan professoni Bookwormille ja toinen robotti oli Kamarian tornissa. Ja taas sai lahjaks proffalta 150 pandakolikkoa! Panfussa on myös viimeinen alennusmyynti joten äkkiä shoppailemaan! Alattekos te siihen piirustuskisaan? Ai niin nyt minulla ja Nannakisulilla on 20 lukijaa joka on ihana asia mutta Nanna sanoi että ei pidetä juhlia kun se ei ole niin iso määrä :( Noh sitten kun tulee 30 lukijaa johon voi viedä kuukausia niin kysyn Nannalta joko se riittäs! Tai Nanna riittäks se? Kysyn täs nyt. HUOM!Laita Nanna kommentteihin! Sori nyt puhuin vaan Nannalle mut nyt on viikonloppu edessä! Aaahh....Ja se merkitsee että edessä on myös....Äitienpäivä! No eipä tässä nyt muuta oo. Mun ja Nannan siis tää blogi on päässy sinne listalle! Jes. Se pääs sinne kylläkin jo maanantaina tai tiistaina mutta en oo muistanu kertoa. Ja nyt mulla on ikäviä uutisia! Töppäyskisan varmaan muistatte? Huoh oon aika varma että se pitää lopettaa koska siihen on osallistunu vaan lovelynatalia! Eli jos viikon päästä kukaan muu ei oo kertonu kommissa tai ilmottanu mulle sähköpostiin,niin kisa pitää lopettaa! Mut minä ja Nanna voitaisiin tehdä sit joku toinen kisa. Jos joku edes siihenkään osallistuu...Noh mutta nyt ei olla surullisia vaan ollaan ilosia! Ciao! Love&Peace Tikara P.S.Käykää pelaamassa uudestaan Kitkeriön vakoojat tehtävä koska se on uudistunu! Siihen on lisättu juttuja. Ja jos ette tiiä mitä pitää tehä siinä kohassa kun Max alkaa tanssia ja kuuluu vaan no limit kappale niin oottakaa vaan! Mut tehkää se uudestaan se on super hauska!!! Ja en huijaa!

4 kommenttia:

  1. Etsä oo kamaria! Käytä ihan tassuttain sanaa


    Tassuttain:Nannakisuli/nanna

    VastaaPoista
  2. En ookkaan mutta vojn mä joskus tota käyttää! Ella ja Max keksi tassuttain jutun ja kaikki käyttää sitä niin kukaan ei sano että et sä oo Ella tai Max! Sori jos teen kaiken väärin :(

    VastaaPoista
  3. Joo,mutku oot lilalla ja kamariakin ni vähän huono jos sanot sen tassuttain sanan,kun kamariakin sanoo.Voisit vaik keksii oman minkä tahot!
    Mä ainakin keksin

    pehmein tassuin : Nannakisuli

    VastaaPoista
  4. Noh toivon että kamaria ei väärin käsitä tälläistä asiaa.


    Pehmein tassuin : Nannakisuli P.S.Joo mun kai pitää tehä vara blogi, sitä varten jos virus yllättää...

    VastaaPoista