Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Hei taas!

Huomenta pandat! Olen palannut laivalta ;) Tai palasin sieltä kyllä jo toissapäivänä puoli 12 mutta en päässyt eilen koneelle. Väsyttikin eilen aamulla kun olin autossa nukkunu jotain 2-3 tuntia ja aloin kotona kattomaan Pirates of the karibbean. Johnny Depp(eli Jakc Sparrow) On mun suosikki. Mutta nyt toisiin juttuihin! Viisas isosiskoni unohti ottaa laivalle kameransa ja muita kameroita meillä ei ole :( Siksi en saanut YHTÄKÄÄN kuvaa tänne. Sain niitä vain kännykääni. Mutta nut Panfuun! Kun tulin koneelle tarkistin heti sähköpostini. Ja siellä olikin pari uutta viestiä kun katseeni kohtasi "Panfun heinäkuun uutiskirje"otsikon ja aloin lukea. Siinä sanottiin että tulee sarjakuvakilpailu ja EVRON! Pikkasen mahtavaa! Paitsi... No huoh. Minäpä kerron. Panfu on kamalan hidas minulla monesti ja on lottovoitto jos pääsen siellä kunnolla käymään. Siksi en voi Panfusta kovin paljon kirjoittaa esim. mitä siellä tein. Joten älkää ihmetelko(tai jotkut valittako) jos kirjoitan oikeasta elämästäni paljon koska Panfusta ei RIITÄ asiaa. Toivottavasti ymmärrätte! Ja jos jossain tekstin lopussa ei luekaan Tikara vaan Tara niin se on oikea nimeni ja minä Tikara olen sen kirjoittanut. Mutta kirjoitan oikean nimeni vain sellaisiin tekstiin missä Panfua ei käsitellä. Mutta nyt pandat, jos aurinko paistaa ULOS! Ja jos on synkkää tai sataa tai molempia. Niin lukekaa,piirtäkää kattokaa elokuva yms. Tikara

3 kommenttia:

  1. ;A; paha sisko siulla... XD
    Miusta on kiva lukea "panfu blogia", jossa ei kirjoteta panfusta XDDD No joo, olen pahis...

    XC miejä kone päätti tehä lakon, ja ei suostu toimii millään tavalla D: D: chatit ei toimi jne...

    Itekvä ed

    VastaaPoista
  2. No mullakaan ei toimi chatit! Tylsää kun ei voi puhua ;( Otan osaa. Sureva Tara

    VastaaPoista
  3. Mohoo, chatti alko toimii ku avasin netin nii, ettei muita sivuja jne oo auki owO

    Ed

    VastaaPoista