Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

;(

Moi pandat! Piiiiiitkästä aikaa! Kyllä tässä minä teidän oma Tikaranne! Mutta minulla on tosi surullisia uutisia. Nimittäin...No minä...Lopetan Panfun! Tiedän, minuakin harmittaa mutta minua ei enää kiinnosta Panfu :( Pelaan jos koneella olen PC pelejä tai Howrsea. Elikkäs lopetan Panfun mutta ei hätää! Kirjoitan yhä tänne blogiin en vain asiaa Panfusta! Mutta saatan pelata Panfuakin silloin tällöin. Ja ehkä palaan vielä kokonaan Panfuun. Mutta blogia jatkan! Aina vain kun ehdin. Ja sinä Nanna: Mieti miten kirjoitat uuden otsikon. Nyt siinä lukee: "Nannakisulin ja Tikaran PANFU blogi" Mutta keksipä miten teemme. Vaikka että sinun blogisi ja minä kirjoittelen toisia asioita...? No soittelen Nannan kanssa tuosta. Mutta nyt HYVÄSTI PANFU! Muttei hyvästi pandat! Palaan vielä Panfuun ehkä. En tiedä onko asiassa vain kyllästyminen vai se että menen 4 ja täytän helmikuussa 11, että olen jo hieman vanhempi. En tiedä. Panfu ei vain kiinnosta. Uusi nimeni täällä on Tarantella että minä olen sitten se Tikara. NIISK!!! Mutta lupaan: KÄYN PANFUSSA SILLOIN TÄLLÖIN. EN VAIN NIIN USEIN! HEI HEI PANFU!!!! OLET EDELLEEN SILTI YKSI PARHAISTA ONLINE PELEISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!! Aina Panfun rakastaja: TikaraEih tämä ei voi olla tottaaah!Minun on sanottava että tämä on panfu blogi, tänne saa kirjottaa vain panfusta ja et käy enää panfussa...Mitä tehdään koska en tiedä sopeutuuko se että minä puhun panfusta ja sä oikeasta elämästä...Mutta meiltä jäi vielä kesken se meidän sekkailu vuorella! ;( Miks näi piti KÄYDÄ!!>: Muutenkin mun päivä ei mee putkeen ja vielä tämä mitä lisää!!? *mutta etkö voisi tehdä oman blogin koska se ei oikeaan kävisi kunnolla .... * Tassutttain : Todella todella surullinen Nannakisuli ILO UUTISIA! Meillä on uusi blogi! Se ei vaan kerro Panfusta! Mene heti sinne! Napsuttele vain koneellesi: Biklyn ja Suvituulin Blogi! Se on meidän uusi blogimme! Tikara (Nimet ovat vaihtuneet uudessa blogissa)

8 kommenttia:

  1. No en saa tehdä omaa blogia! Okei. Täytyy sitten sanoa teille kaikille: HYVÄSTI! JA HYVÄSTI BLOGI! Okei Nanna, poista se että mäkin sana kirjottaa tähän blogiin. Tai sit en kirjota. No lueskelen teijän muitten blogia (paitsi en luultavasti panfu blogeja) esim.Edin ja Nimman. Okei HYVÄSTI BLOGI! Tikara

    VastaaPoista
  2. Ei tikara älä!Voit kirjottaa oikeasta elämästä jos haluat.

    VastaaPoista
  3. voittehan te tehä vaikka niin, että tarantella tekee itselleen sivun, johon se kirjoittaa irl. tapahtumista ja Nanna kirjottaa tänne etusivulle panfusta ^^

    Ed

    VastaaPoista
  4. Niin mutta ei tikara voi mun muistaakseni kirjottaa ku varsinaisesti mä oon se alottaja joten en oo varm miten saa oikat siihen katon vielä asiaa tikaran kaa itse..

    VastaaPoista
  5. älä pliide lopeta !!!!:( tulin iloisin mielin mökiltä ja humpsista keikkaa tuli surullinen mieli kaikki hyvät tyyypit loppaaa!!! ja teit niin ihanan kuvan yhyyyyyyyyyyy

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Öö mä Tikara lähen ei Nannakisuli Musi.

    VastaaPoista