Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

torstai 31. maaliskuuta 2011

Minä olen täällä ja japani on mäilä

Moih! Oon pahoillani ku oon ollu pois mutku... Te...Kyl...Tiiätte mitä tarkotan et ku oon ollu pois. xP No mutta huhhuh,oon seurannu Japanin menoa silmät pyöreenä telkusta!! :D Ihan kamalaa eikö!? Mutta onneks voidaan lahjottaa niille japanilaisille sata panda kolikkoo! xD Se kyl kuullostaa hassulta mut oikeesti! Kannattaa viiä rahaa joka päivä!!Säki voit auttaa japanilaisten tulevaisuutta! Meillä on jo reilusti ylo miljoona xDDD eh noh ei mennä kuitenkaan liiamn pitkälle. Toivotaan että kaikki alkaa sujumaan paremmin siellä japanissa. Tassuttain : Nannakisuli

4 kommenttia:

  1. Niih toivottavasti =( No eikös tossa yläkuvassa säteile itse Siltasalmi!? Hieno yläkuva<3 Tassuttain Tikara kamusi<3

    VastaaPoista
  2. Voih toivotaan niin,mä en kestää! :( Mut kiitti,aijon tehä jonkun ehkä paremman ylä kuvan x)

    VastaaPoista
  3. Joo ja näitkö blogissa sillon että ketkä ei oo kirjottanu kuukauteen poistetaan? Siis niitten blogi poistetaan! Joten pysy sen kannalta kirjoittelemassa! P.S.Ja vaikka kaverina sanonkin tee jotain jännää blogiin esim.Tarina.
    Tassuttain Tikara

    VastaaPoista
  4. Joo kamu!Kiitti kamalasti,alanki heti näppäilee jotain jänskää matskuu,siis tarinaa. :D

    VastaaPoista