Moips!Tervetuloa Nannakisulin & Tikaran panfu - blogiin! ♥ Täällä voit haistella uusia tekstejä tutuiksi! ;) Pidä hauskaa T:Nanna ja Tikara

Lukijat♥

perjantai 11. marraskuuta 2011

Panfusta...

Ei en jää vieläkään mutta haluan sanoa yhden asian...

Panfun tekijät:Nyt olen pettynyt! Panfu on muuttunut aivan typeräksi! Kävin siellä tässä pari päivää sitten ja kaikki vanhat ihanat muistot...PUF! En saanut yhtään hyvää tunnelmaa! Jos en olisi lopettanut Panfun pelamista niin nyt olisin jo!

Panfua muutetaan koko ajan vain HUONOMMAKSI! Olette ehkä eri mieltä jotka tätä lukevat(Okei kukaan EI lue tätä!) mutta tässä minun mielipiteeni! Minua on turha yrittää Panfuun! Saatan silloin yällöin käydä vilkaisemassa mutta en palaa!

En halua olla töykeä teille pandoille enkä meuhkaa teille mutta Panfun tekijöihin/suunittelioihin olen hyvin pettynyt!

Tikara

1 kommentti:

  1. Moi:) Oon samaa mieltä!! Panfu oli ennen paaaljooon parempi!! Se muuttuu koko ajan huonommaksi!! (anteeksi panfutiimi)

    Panda255:)

    VastaaPoista